مقالات

فروشگاه ابزار آلات

از ابزار صنعتی در چه مواردی استفاده می شود

امروزه کارخانه های بسیار زیادی به تولیدات و ساخت ابزار آلات صنعتی می پردازند و به فروشگاه ابزار آلات صنعتی توزیع می کنند. ابزار آلات صنعتی انواع مختلف و متفاوتی دارند که وجود هر کدام از آن ها باعث دقت و سرعت بیشتر انسان ها در کارها شده است. تغییراتی که طی سال های اخیر رخ داده است سبب پیشرفت قابل توجه، در صنعت ابزار آلات صنعتی شده است. در ادامه قصد داریم بیشتر درباره ابزار آلات و انواع آن صحبت کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

ابزار آلات صنعتی

ابزار آلات صنعتی

از ابزار آلات صنعتی برای چه زمانی استفاده می شود؟

در پاسخ این سوال باید گفت که، به طور کلی از انواع ابزار آلات صنعتی در صنایع مختلفی استفاده می شود. برخی از این صنایع عبارت اند از: نجاری، صافکاری، نقاشی، باغبانی و …

از ابزار صنعتی در چه مواردی استفاده می شود

از ابزار صنعتی در چه مواردی استفاده می شود

انواع ابزار آلات صنعتی به چند دسته تقسیم بندی می شود؟

به طور کلی ابزار آلات صنعتی به 3 دسته اصلی تقسیم بندی می شوند که این سه دسته عبارت اند از:

ابزار آلات صنعتی برقی

همان طور که از نام این ابزار آلات مشخص است، ابزار آلات صنعتی هستند که برای کار با آنها نیاز به برق است. از ابزار آلات برقی بیشتر در کارخانه ها استفاده می شود. شایان ذکر است بدانید که ابزار آلات برقی به صورت شارژی نیز تولید و عرضه می شوند که می توان از ابزار آلات شارژی در محیط های کوچیک تر یا مواقعی که برق در دسترس نیست استفاده کرد. برخی از انواع ابزار آلات صنعتی برقی عبارت اند از:

  • دریل شارژی یا برقی
  • کمپرسور هوا
  • دستگاه جوشکاری
  • فرز برقی
ابزار آلات صنعتی برقی

ابزار آلات صنعتی برقی

ابزار آلات صنعتی بنزینی

از این نوع از ابزار آلات بیشتر در مناطقی استفاده می شود که برق نیست یا دسترسی به برق غیر ممکن است. به طور مثال می توان به مناطق جنگلی اشاره کرد. برخی از انواع ابزار آلات صنعتی بنزینی عبارت اند از:

  • چکش تخریب بنزینی
  • اره زنجیری بنزینی
  • موتور برق
ابزار آلات صنعتی بنزینی

ابزار آلات صنعتی بنزینی

ابزار آلات صنعتی بادی

این مدل از ابزار آلات صنعتی همان طور که از نامش مشخص است با باد کار می کنند و جزو کم استهلاک ترین ابزار آلات صنعتی محسوب می شوند. برخی از انواع ابزار آلات صنعتی بادی عبارت اند از:

  • پولیشر بادی
  • میخکوب و منگنه کوب بادی
ابزار آلات صنعتی بادی

ابزار آلات صنعتی بادی

خرید انواع ابزار آلات صنعتی

شما همراهان عزیز می توانید انواع ابزار آلات صنعتی را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت از مجموعه گروه صنعتی جلوخانی تهیه کنید.تمامی محصولات موجود در فروشگاه ابزار آلات صنعتی جلوخانی دارای یک سال گارانتی معتبر هستند. در رابطه با قیمت محصولات باید گفت هر روز لیست آخرین قیمت محصولات در سایت آپلود می شود و شما مشتریان عزیز از طریق همین سایت می توانید از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر