مقالات

قیمت اتومات پمپ آب

قیمت اتومات پمپ آب

همگی می‌دانیم که پمپ‌های آب خانگی به خودی خود و به تنهایی توانایی قطع و وصل کردن جریان آب و روشن خاموش شدن خودکار را ندارند البته در تعداد کمی و محدودی از این دسته از پمپ‌ها این امکان به آنها اضافه شد اما اغلب آنها این آپشن را ندارند.با ما در مقاله قیمت اتومات پمپ آب همراه باشید تا آنرا بصورت تخصصی بررسی نماییم.
برای حل این مشکل و کنترل تعداد دفعات روشن و خاموش شدن پمپ‌ها وسیله‌ای به نام ست کنترل یا همان اتومات پمپ ساخته و به تولید انبوه رسیده است. اگر به دنبال یه همچین محصولی می‌گردید بهتر است نام ست کنترل را فراموش نکنید این محصول از خسارت‌ها و آسیب‌های مختلف وارده به پمپ شما در اثر روشن ماندن در طولانی مدت جلوگیری می نماید.
لازم به ذکر است که شما بدانید خرید یک ست کنترل با قیمت ارزان و پایین می‌تواند از خسارات بزرگتری جلوگیری نماید که یک مثال آن سوختن پمپ اصلی شما می‌باشد که باید چندین میلیون تومان هزینه خریداری دوباره آن را پرداخت کنید و نیز استفاده از اتوماتیک پمپ آب در مصرف برق ساختمان شما نیز بسیار صرفه‌جویی می‌نماید.

قیمت اتومات پمپ آب

این محصول با نام ست کنترل از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار می‌باشد و همچنین گارانتی و ضمانت کتبی را نیز با خود به همراه دارد که شما می‌توانید با تماس با پشتیبانی گروه صنعتی جلوخانی از نحوه ضمانت و گارانتی این محصول آگاه شوید. مادر فروشگاه خود ۲ الی ۵ نوع از مدل‌های مختلف ست کنترل را موجود داریم که نام‌های آنها را در لیست دسته‌بندی سایت خود نوشته‌ایم و می‌توانید به راحتی با آنها دسترسی داشته باشید و قیمت به روز آنها را نیز مشاهده فرمایید.

شما میتوانید برای دریافت قیمت ست کنترل ابارا و ست کنترل چینی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

((((مشاهده قیمت ست کنترل در سایت ما))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر