اخبار

احداث سه کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی

احداث سه کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی در گرمی آغاز شد

 

 

اخبار تجهیزات ساختمان

به نقل از “خبرگزاری ایسنا” ، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملیات احداث سه کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی با برندهای مشهور کشوری در گرمی آغاز شد.

در این مراسم فرماندار گرمی اظهار کرد:

در سال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی و در تحقق اقتصاد مقاومتی در ۹ماه گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در این شهرستان مرزی و محروم اتفاق افتاده است .

امامی خاطرنشان کرد:

۳۰۰ میلیون تومان از این سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و در حوزه تولید شیرآلات به ثبت رسیده که زنجیره تولید شیرآلات دراین شهرستان به صورت کامل در حال شکل گیری است.

وی با برشمردن نام این برندهای کشوری در تولید شیرآلات بیان کرد:

شیرآلات قهرمان در فاز اول زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر را فراهم کرده و در فاز دوم نیز به همین ظرفیت اشتغال و کارآفرینی اتفاق می‌افتد.

فرماندار گرمی برند دیگر تولید شیرآلات را اویسان با ۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۳ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال، نوآوران با اشتغال ۱۵۰ نفر و همچنین آذرآب گرمی با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت :

در مجموع بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در صنعت تولید شیرآلات دراین شهرستان سرمایه گذاری خواهد شد تا گرمی به قطب تولید این محصولات متنوع تبدیل شود.

امامی ادامه داد:

براساس هدفگذاری که انجام دادیم از ۲۰ هزار فرصت شغلی استان درسال ۹۷ قرار است یک هزار و ۸۰۰ اشتغال در منطقه محروم گرمی اتفاق افتد که امیدواریم تا پایان سال زمینه این کار فراهم آید. اشتغال در قالب خوشه‌های صنعتی مورد حمایت جدی ماست

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم در سخنانی گفت:

ایجاداشتغال در قالب خوشه‌های صنعتی در کشور جزو اولویت‌های اساسی و جدی ماست که در این زمینه از سرمایه گذاران و برندهای مهم در کشور حمایت می‌کنیم.

علی ربیعی اظهار کرد:

ما در مناطق محروم و مرزی استراتژی خاصی را در حمایت از سرمایه گذاران انجام می‌دهیم، به طوری که با پرداخت تسهیلات ۴ تا ۶ درصد در کنار ایجاد سایر زیرساخت‌ها سرمایه گذاران را مورد حمایت جدی قرار می‌دهیم. وی جنس سرمایه گذاری در این مناطق را متفاوت از سایر مناطق برشمرد و خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران و کارآفرینان در این مناطق در کنار اشتغال به امنیت پایدار مرزها و همچنین ارتقاء و بهبود زندگی مردم در این مناطق کمک می‌کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ایجاد خوشه صنعتی شیرآلات در شهرستان گرمی بیان کرد:

در قالب طرح توسعه ای در شیرآلات قهرمان۴۰۰ نفر مشغول فعالیت شده و بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری در این حوزه اتفاق افتاده است.

ربیعی به آغاز فعالیت سه کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی در شهرک تخصصی گرمی اشاره و تصریح کرد:

هر یک از این کارخانجات با تولید قطعات شیرآلات می‌توانند گرمی را به برند ملی و بین المللی در حوزه تولید و صادرات شیرآلات باکیفیت تبدیل کنند.

وی با حمایت از خوشه‌های صنعتی و تولیدی در قالب شهرک‌های تخصصی و عمومی بیان کرد:

ایجاد این خوشه‌ها می‌تواند زمینه ساز ارتقای کیفی تولید در سال حمایت از تولید ملی باشد.

عضو کابینه دوازدهم همچنین به پرداخت تسهیلات ترکیبی ارزان قیمت برای سرمایه گذاران مناطق محروم و مرزی اشاره کرد و افزود:

اینکه در این شهرستان محروم به همت سه سرمایه‌گذار در بخش شیرآلات زمینه اشتغال یک هزار و ۸۰۰ نفر فراهم می‌آید، یک حرکت ارزشمند و قابل تحسین است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر