مقالات

پکیج شوفاژکار

Shofajkar package

درباره پکیج های شوفاژکار چه میدانید؟ بهتر است ابتدا درباره شرکت صنعتی شوفاژکار توضیح دهیم و سپس درباره پکیج های دیواری شوفاژکار توضیح دهیم. شرکت صنعتی شوفاژکار با بیش از 40 سال سابقه در زمینه تولیدات برای بازار های تاسیسات کشور و با نگرش تمرکز بر تولید داخلی فعالیت می کند. یکی از معروف ترین تولیدات این برند محبوب پکیج های دیواری می باشد که خصوصا در دهه گذشته توجه بسیاری به آن شده است. اما لازم به ذکر است محصولات دیگری نیز در این بند هستند که مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفته اند مانند دیگ شوفاژکار. اما در ادامه می خواهیم بیشتر درباره پکیج دیواری شوفاژکار صحبت کنیم.

قیمت پکیج شوفاژکار

قیمت های این محصولات به گونه ای تنظیم شده که به نسبت کیفیت محصول متناسب بازار باشد. اگر بخواهیم ساده تر بگوییم اگر قیمت این محصولات از نظر شما گران نیز باشد دلیل آن کیفیت بالای تولید این محصولات است و شما با یک خرید ، خیالی آسوده خواهید داشت. قیمت پکیج شوفاژکار دیوار الگانت و کامفورت در زمان نوشتن این مقاله بین بیست تا سی و پنج میلیون تومان است اما اگر میخواهید از جدید ترین قیمت ها مطلع شوید و مشاوره رایگان خرید محصول داشته باشید اینجا کلیک کنید

jelokhani Industrial Group

پکیج زمینی شوفاژکار

پکیج زمینی شوفاژکار واقعا یک محصول فوق العاده به شمار می رود. شما می توانید یک موتورخانه شوفاژ تمام و کمال را در مقیاس خیلی کوچ داشته باشید و تمامی نیاز های شما از جمله آب گرم مصرفی و نیاز های گرمایشی را برطرف کنید. در دهه گذشته تجربه به مصرف کنندگان و مخاطبان ثابت کرد استفاده از موتورخانه هزینه های هنگفت و بالایی دارد و اکنون می توانند با استفاده از یک پکیج زمینی شوفاژکار نیاز های خود را مقرون بصرفه برطرف کنند. باید بگوییم ما در سایت ابزار آلات صنعتی جلوخانی تمامی موارد گفته شده را موجود داریم و از سراسر ایران می توانید سفارش ثبت کنید.

تنظیمات پکیج شوفاژکار

ما به زودی مقاله ای کامل درباره نحوه تنظیم و استفاده از پکیج شوفاژکار منتشر می کنیم اما حالا بصورت خلاصه وار به ترتیب آموزش می دهیم که چگونه آنرا تنظیم کنید.

  • ابتدا رادیاتور ها را هوا گیری کرده و سپس درکمه روشن کردن پکیج را روی عدد 1 قرار دهید
  • شیر رفت و برگشت رادیاتور را باز کنید
  • از روی عقربه فشار چک کنید عدد روی یک و نیم قرار گرفته باشد در غیر این صورت تنظیم نمایید
  • پکیج را روشن کنید
  • بعد از روشن کردن ففراموش نکنید شیر پر کن را ببندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر