نمایش 1–16 از 22 نتیجه

قیمت شیر گازی – ضمانت دار لیست قیمت شیرگازی – امروز

لیست قیمت شیر گازی امین :

قیمت شیر گازی - ضمانت دار

قیمت شیر گازی – ضمانت دار

لیست قیمت شیر گازی نگین :

لیست قیمت شیرگازی - امروز

لیست قیمت شیرگازی – امروز

لیست قیمت شیر گازی سارا :

لیست قیمت شیر گازی ایران صنعت :

(1402/10/19)

شیر گازی اتصالات انشعابی برای قطع و وصل کردن جریان‌های گازی می‌باشند معمولاً استفاده این شیرها برای جریان‌های گاز است اما برای جریان‌های دیگر نیز قابل استفاده هستند و ورود و خروج سیالات را نیز کنترل می‌کنند. این شیرها در بازار به عنوان شیر توپی شیر ربع گرد و سایر اسم‌ها نیز نامبرده میشوند.

قیمت شیر گازی

لیست قیمت شیرگازی را می‌توانید در همین صفحه مشاهده نمایید از برندهای مختلف که برای شما تعبیه گردیده است ما می‌توانیم برندهای فوق را برای شما در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال نماییم همچنین محصولات فوق دارای گارانتی نیز می‌باشند که می‌توانید با تماس با پشتیبانی گروه صنعتی جلوخانی از نحوه گارانتی و ضمانت آنها مطلع شوید.

مزایای این شیرهای گازی:

  • کم هزینه و مقرون به صرفه بودن به صورتی که تمامی اقشار جامعه می‌توانند آن را تهیه نمایند
  • مقاوم و با دوامی بالا به صورتی که گارانتی و ضمانت دار میباشند
  • کیفیت بسیار مطلوب که می‌تواند از خسارات سنگین احتمالی چندین سال بعد از ساخت و ساز جلوگیری نماید
  • نصب آسان و با سرعت بالا که شما را به اتمام کارتان نزدیک تر‌ میکند

قیمت شیرگازی ۱ اینچ و ۲ اینچ

شیر گازی در سایزهای مختلف تولید و به فروش می‌رسد شما می‌توانید سایزهای آن را در فروشگاه ما یافت نمایید که از یک دوم اینچ شروع شده و تا ۲ اینچ و حتی ۳ اینچ نیز پیش می‌رود که می‌توانید قیمت‌های آنلاین و به روز شده آن را در همین صفحه مشاهده نمایید اگر هرگونه سوال و یا ابهامی درباره این محصولات دارید بهتر از خجالت را کنار گذاشته و با شماره‌های پشتیبانی موجود در بالای صفحه تماس حاصل فرمایید کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

قیمت شیر گازی امین

شیر گازی امین یکی از برندهای معروف و برجسته بازار می‌باشد که جلب اعتمادی از بسیاری از مخاطبان کرده است و مخاطبان که این محصولات را مورد استفاده قرار داده‌اند از کیفیت آن رضایت کامل اعلام کردند.
شما می‌توانید لیست قیمت آن را در همین صفحه مشاهده فرمایید و در صورت نیاز به سفارش یا هرگونه سوال با ما تماس حاصل فرمایید.
لیست محصولات شیر گازی امین عبارت است از شیر گاز با مجرای متوسط شیر گاز قفل شونده با مجرای متوسط شیر گاز ساق بلند شیر با مجرای بزرگ و دسته.
ضمناً شما می‌توانید برندهای دیگری را نیز در همین صفحه بیابید مانند شیر گازی نگین و شیر گازی سارا و همچنین شیر گازی ایران صنعت که از برندهای پرفروش بازار نیز می‌باشد ما می‌توانیم تمامی این موارد را برای شما فراهم نماییم

.